Stylista opraw okularowych
    
    
    
    
        Moda bardzo często sprowadzana jest jedynie do popularnego w danym sezonie kroju, czy zestawienia kolorów przez co wielu uważa, 
        że nie ma potrzeby zajmowania się nią dogłębnie, nic bardziej mylnego!
    
    
        Certyfikowany stylista okularowy mgr Natalia Rutkowska, psycholog, oferuje doradztwo w zakresie doboru soczewek okularowych, dopasowanych 
        do indywidualnych preferencji klienta, jak i opraw okularowych znanych marek modowych. Oprócz dopasowania ramki względem kształtu twarzy, 
        ocenia między innymi relatywizm proporcji, pigmentację skóry oraz uwarunkowania temperamentalne klienta, tak by wybrana oprawa okularowa 
        idealnie komponowała się ze stylem właściciela.
    
    
        Wiedza oparta jest między innymi na szkoleniach prowadzonych przez Mistrza Świata Makijażu i Stylizacji Olafa Tabaczyńskiego oraz szeregu 
        szkoleń z doboru opraw, okularów, znajomości marek oraz stylizacji prowadzonych przez firmę Luxottica - producenta czołowych marek okularów 
        takich jak: Ray-Ban, Prada, Oakley, Vogue, Dolce & Gabbana, Miu Miu, Armani, Chanel i inne.
    
    
        Nieustanne szkolenia, badanie najnowszych trendów oraz indywidulane pogłębianie własnej wiedzy sprawia, iż Pani Natalia chętnie stawi 
        czoła nawet najbardziej wymagającym gustom.
    
    
        Moda charakteryzuje nam specyficzny model komunikacyjny, dzięki niej jesteśmy w stanie przekazać swój styl, charakter, osobowość 
        czy status ale i dopasować się do członków danej zbiorowości. Trendy modowe nieustannie zmieniają się i wpływają na różne, nie tylko 
        ubraniowe elementy naszego codziennego życia. Dziś, na modę składa się szereg predyspozycji jakimi cechuje się każda jednostka. Styl muzyczny, 
        artystyczny czy światopogląd są w stanie kreować oprócz naszych zachowań, sposób przedstawienia siebie.
    
    
        W XXI wieku jest o mowa pewnego rodzaju filozofii mody, która przenika do codziennego życia każdego człowieka bez względu na to, czy chce tego, czy nie. 
        W dobie globalizacji, rozumianej jako czas przemian i łatwiejszej dostępności do informacji ze świata mody każdego z regionów globu ziemskiego, 
        moda stała się nieodzownym elementem codzienności, bez którego coraz mniej osób wyobraża sobie funkcjonowanie. Jest ona również istotna w budowaniu 
        tożsamości jednostki, wynikającej z emocjonalnego podejścia do stroju. Oprócz elementów oczywistych nawet w codziennej stylizacji jest też szereg takich, 
        na które nie zawsze zwracamy uwagę, mowa o dodatkach. Tak, okulary również są takim dodatkiem, który niekiedy niezauważalny jest w stanie wpłynąć 
        na odbiór danej jednostki w określony sposób.
    
    
        Bibliografia:
    
    
        - Elżbieta Kwade, Mody, meble i memy. O fluktuacjach memów i systemów mody w kulturze (zarys problematyki), „Teksty z Ulicy. Zeszyt memetyczny” nr 17, 2016.
- dr Karolina Mirys-Kijo, Kulturowe uwarunkowania mody, Uniwersytet Łódzki, 2015.
    
    
        Certyfikaty